Næssen Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Ossen blei den biltema sotinga a? veldig mørk? Er ikke det sånn soting som blir lilla etterhvert a?:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Jeg syns Biltema sotingen ble perfekt :D Fargen liksom, fikk noen små bobler men fjerner de en dag. HAr bare tatt tre av 7 vinduer da x) Tror ikke den blir lilla etter hvert:P De har tre forskjellige farger på sotingen - svart, blå og bronse. Kan hende den blå blir lilla etterhvert :D Angående farge på bilen. Planen er i utgangspunktet, men hvis noen finner en fet farge og gjerne bilde eksempler blir jeg glad :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Bilder av sotinga? Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Ligger på side 2 :P Men om en liten stund kommer det en update med video av bilen der man kanskje kan få sett et sekund av sotingen :lol: Kan ta noen bilder senere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Du skal ha for innsats bildebruk :) Kjekt for andre nybegynnere, men kan kanskje ikke kalle det et "prosjekt". Uansett, lykke til med rusta! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Joda, vi kaller det et prosjekt :D Fordi den skal bli fet, om mange dager x) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Øppdæit :D Sykt skitten når man tar på hvit bil etter man har skrudd :lol: Deilig taktrekk Skal ta det ut, og få med meg noe skum fra jobben, så må jeg få kjøpt en rull med stoff så blir det nytt taktrekk :D Så skiftet jeg pakningen på toppdekselet Flytet hele greier så jeg slapp å merke :p Ja.. Hvorfor er det sånn at noen av de som trykker ned ventilen er blank og noen er sotet? Og ja, jeg har ikke peiling på hva ting heter :D Masse sot :S Inni topplokket Hvorfor blir det så masse sot? Noe som lekker et sted? Har tenkt å bytte oljen, men gidder ikke skifte den hvis den blir sotet som denne med en gang.. Og en liten video av hvor stille den ble nå :) Takk for god respons de siste dagene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Og hvis noen lurte, så er jeg ikke ferdig med topplokket! Skal høyglanspolere det, og muligens røde bokstaver :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Glemte jo å nevne at jeg tok vekk det røret til EGR ventilen som gjorde at den ble stille :p Dette Ble til dette :D Lukter dritt og faenskap av bilen nå:S:S Ja, skamskitten motor, men dette skal jobbes med :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalaræcing Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Ja, her har vi en fin bil folkens:) få deg en profil på Volvoforum.no og legg inn prosjektet der, mye mye mer respons. Hilsen Dalaræcing:) Siter Baklengs grøftoter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Ah, digg respons :D Kan hende jeg legger det ut på volvoforum om en stund:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 se der ja, fungerte det jeg sa til deg om å knøvvle EGR røret ;) det at det soter å kokser sånn er ikke til å unngå. sånn blir alle motorer. du kan jo selfølgelig vaske ut det du gidder, men det kommer bare tilbake igjen. hele poenget med å bytte olje er jo delvis å få ut olja som har samla opp masse av det der griseriet ;) så det fortere olja blir svart det bedre er den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Hehe. Funker fjell det :D Menne, Angående motorolje.. Se at den lekker fra toppdekselet enda :s Byttet jo pakningen for en uke siden, maks.. Hva kan være feil? Vær så snill å si at jeg ikke trenger å planslipe dritten :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 pusset du bort alt drittet som lå rundt kanten og rengjorde før du monterte pakninga da? Anngående sveisinga, så kan du kjøpe deg et sveiseapparat og øve;) Det er ingen fasit på å lære å sveise:P bare prøve seg litt fram og få litt erfaring:) Blir nok bra dette etterhvert;) anngående soten, så har olja en rensende effekt, så bytt olje og filter:) da blir du kvitt en del av den soten som ligger ved kammen!:) Blir nok bra dette etterhvert;) lykke til! Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Jeg rengjorde hele greien ja. Blankt overalt der pakningen er. Men ser ut til at det har gidd seg nå :) Skal kjøpe sveiseapparat og øve meg på noen plater før jeg sveiser på bilen :D Noen som vet hvor jeg får tak i billig hvit lakk? Har hørt at emaljelakken fra obsen ikke tåler maskinvask :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg