bad3gakk Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Varsel lampa til airbagen lyser, og jeg får ikke bort lyset uansett f... hva jeg gjør... Har hørt at det fins et "binders trix" for å slette varsel koder på omega B.. Noen som kjenner til dette, eventuelt hvor jeg finner en guide? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Søk og du vil finne :) http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1189022687 Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Binderstrikset funker ikke for airbag, du må ha en kodeleser både for å lese ut og slette. Du kan bruke binders til å lese ut motorfeilkoder, men ikke slette dem. De forsvinner av seg selv etter hvert hvis problemet blir løst. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad3gakk Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 problemet er bare at forie eier har skrudd av rattet med tenning på... men lyset er dær uansett... har prøvd å tadt av batteriet i over et døgn uten nytte og.. Merkeverkstedet har sedt seg lei på at folk tar service andre plasser og kommer dit for å ta datajobben, så dem skal ha over 700 spenn for å ta koden, noe som seff er et personlig enormt nederlag for meg å gjøre dær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Du har ikke annet valg enn å bruke kodeleser, men det MÅ jo ikke være TechII. Hvis bilen din er -97 eller nyere kan du kjøpe en billigsak fra ebay som jeg tror skal klare airbagkoder også, ellers bør de fleste bilverksteder ha mulighet til å slukke lampa di. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg