AudiRadar Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 (endret) hei har eksoslekasje i en svart boks som er skrudd fast på motorfestet framme det går to rør inn på den i overkant som går til manifoiln og så er det noe som ser ut som en vakumslange under boksen. Hva er denne boksen til???. Er det noen som vet hva denne koster ny?? Takker for svar :ford: Endret Desember 13, 2009 av AudiRadar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Exhaust Gas Recirkulation (EGR). Kapp og sveis igjen røra ut fra manifolden. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Takk for tipset sjekka prisen for en ny i dag den ble på 7240kr og det blir nok uaktuelt, Vet du om det blir noe større forbruk på biln med og sveise igjen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Har kappet og sveisa igjen røran ut fra manifoilen og blindet vakum slangen,desverre så vill ikke bilen gå som den skal motoren stopper på tomgang og nøkker når jeg kjører er det noe mer jeg må gjøre når jeg har fjærna denne boksen for og få den til og gå ordenlig?? Takker for svar Mvh Reidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 har du koblet ifra om det er noe elektronikk som går dit?det skal gå rør fra manifoldenned til en liten ventil sak. den saken skal da gå videre til et annet rør + at det skal gå en styre enhet! har du fjernet ALT dette og koblet i fra elektronikken? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 fant noen vakum bokser 3 stykk står med torpedo veggen som gikk fra manifoilen koblet de av men det ble ikke bedre vet du hvor det er jeg skal koble av?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 FIKSET:cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Og problemet var? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Det var et t rør til vakumsystemet som var under fordeleren som hadde løsna desverre fant jeg ikke ut av det for etter jeg hadde montert en ny brukt Exhaust Gas Recirkulation boks så nå funker bilen som den skal Takker for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Det berømte t-stykket ja... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg