Bønnien Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Hei. Nettopp kjøpt meg en Chrysler Stratus 1995 model med 2.0L motor. Den er til tider treg å starte, må kinne den lengre enn jeg skulle ønsket. Er det noen som har noen tips til hva det kan være? Tenkte å skifte plugger og batteri. Er det flere ting som kan være grunn i dette? Mvh Bjørn Siter Det Er Bedre Med En God Trekant, Enn En Vond Sirkel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Vanskelig å si hva det kan være. Har også samme problem med min, men har ikke brukt tid på det enda. Kan være plugger eller coil. Kan også være luftfilter, eller temperatursensoren, eller throttle position sensor, eller idle air control. Eller noe annet :P Merk deg at Stratus er følsom for hvilke plugger du bruker, gå for de orginale! ;) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Kresene tror jeg ikke... jeg kjøpte ikke pluggene min på telemark bil, men på mekonomen, og det var NGK plugger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Flere som har hatt problemer med diverse plugger på Stratus :) Men NGK er gode plugger på disse bilene. Men det viktigste er vel at avstanden er rett. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Jeg har 2 stk Chrysler Stratus,en 2 liter og en 2,5 LX. 2 literen er treg og starte så når jeg hører dere har samme problem så begynner jeg og lure på om det kan være en svakhet på disse bilene. 2,5 literen starter lett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Jeg har ikke noen problemer med å starte min 2 liter. men så bytta jeg plugger og olje for ikke mange ukene siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg