ungua Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Hei, jeg har akkurat fått sjekket opp strømgeneratoren og strammet registerreimen siden jeg har hatt ladelampen på en del ganger siden i sommer. Så kjørte jeg gjennom et voldsomt hull i veien, og "AMP"-lyset kom på med en gang. Det forsvant igjen etter 20-25km kjøring, men hva kan har skjedd der? På forhånd takk! Ungua Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Dette er 145`n eller? Er det en ekstern regulator, kan være noe inni den kom i ulage. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ungua Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Jess, det er 145'en. :) Men i og med at lyset forsvant igjen et kvarter senere trenger jeg vel kanskje ikke å bry meg om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg