Gorseth Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Hei. Er en gutt på 14 år som har skaffa meg en opel manta, 76 modell. Har nettop plukka ut motorn fordi den brant. Har tenkt å sette i ny motor. Hvilken motor skal jeg sette i som er rimelig og har bra med hester? Noen som har tips til meg? Mvh Erlend Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Sett i en original du, holder i massevis til du får lappen og kan kjøre! ;) En bedre trådtittel hadde gjort seg også. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Dale Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Litt off topic men er det du som har kjøpt den røde manta b'en som hadde forgasserbrann? Det holder plenty med orginalmotor, det er tross alt førstebilen din antar jeg. Jeg selv er 15år og holder på med ein ascona. Du kommer ikke så fryktelig langt uten penger når du skal ha en litt hissigere motor oppi. Siter 1974 Opel ascona A 1,9SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Jeg var en gang sjåfør med en manta b med 2,0i 16v fra calibra, den gikk ganske friskt faktisk! Bakaksel med sperre, og dro lett piruetter på tørr asfalt ihvertfall :thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorseth Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Litt off topic men er det du som har kjøpt den røde manta b'en som hadde forgasserbrann? Det holder plenty med orginalmotor, det er tross alt førstebilen din antar jeg. Jeg selv er 15år og holder på med ein ascona. Du kommer ikke så fryktelig langt uten penger når du skal ha en litt hissigere motor oppi. Onkelen min hadde den og forgasseren brant ja! Har tenkt på en volvo motor med turbo for rundt 20 lapper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Dale Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Da ville jeg heller satset på en c20let eller en c20xe. Da har du nok hest til å dra rundt hjula. Siter 1974 Opel ascona A 1,9SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Store spørsmåle i dette er du er 14år og har du penger? det koster litt for motor og bygging:P c20let og c20xe koster litt og er del arbeid og få i gang og i. volvomaskin koster litt med turbo og datasprut alt bir kostbar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg