Tussi Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 (endret) heeeei... vil vise fram mit lang tids Prosjekt som er en kadett 1979 mod godt 155000km er en del rust på den.. å litt jobb.. håper å f de på venge snart.. skal bli mest orgenal so muling utten om senk å felger.. planer: gjort(+) ikke gjordt() ta rusta() senke bilen() nye felger "13"() lakke bilen i samm fargen() ++++++ Endret November 22, 2009 av Tusis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 se der ja;) var litt rust men det får du vell fiksa;) eg får ta en tur til eid å se nermere på denne:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Dale Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Du har noe å gjøre her ja men står du på blir det bra til slutt. Siter 1974 Opel ascona A 1,9SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 se der ja;) var litt rust men det får du vell fiksa;) eg får ta en tur til eid å se nermere på denne:P det er bare å komme;) måle er å bli ferding med den rusta som sto på godkjeninga så blir det resten:P skal jobbe med bilen i morgen så da kommer det bilder:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Du har noe å gjøre her ja men står du på blir det bra til slutt. det skal jeg love deg... mye timer å mye dager.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 noke nytt som har skjedd her da? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Kjøpte du denne i Valdres? Blir nok bra til slutt, stå på!!! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 noke nytt som har skjedd her da? det skjer en go del i garasen fortiden.. holder på med et sparkel jobb å skullet rust men NEI da. apperate tok kvelden:( men fikk tak i et nyt så i 11 til 13 des skal bilen være ferding med rust.. skal komme med mer bilder;)fant ut at jeg har vannlekarse i bakkruta:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Kjøpte du denne i Valdres? Blir nok bra til slutt' date=' stå på!!![/quote'] kjøpte bilen med en gamel fyr i fra fiskå(møre) jo takk:) skal prøve så godt jeg kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 (endret) det skjer en go del i garasen fortiden.. holder på med et sparkel jobb å skullet rust men NEI da. apperate tok kvelden:( men fikk tak i et nyt så i 11 til 13 des skal bilen være ferding med rust.. skal komme med mer bilder;)fant ut at jeg har vannlekarse i bakkruta:( oki;) ja vannlekasje i bak ruta hadde eg og,sveiste i ny kant berre.. såg sånn ut ,,,hadde litt rust framme og med vindu....greit å ta ut vunduane egentlig og ny kant,,her blei det lagt grunning osv oppå igjen bakruta og siderutene går fint å ta ut,,framruta og egentli,,men den e meir fare for den sprekker,gjor det på eine ruta mi vertfall... Endret November 27, 2009 av Einart Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 i dag fant jeg veeeeeelding mye rust på bilen:( fikk tatt av begge sjermen på bilen å der vardet en del rst jeg ikke viste om... bilde kommer... kunne tenkte meg en dele bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 i dag fant jeg veeeeeelding mye rust på bilen:( fikk tatt av begge sjermen på bilen å der vardet en del rst jeg ikke viste om... bilde kommer... kunne tenkte meg en dele bil ja men under framskjermene på kadett c er en kjent rustplass;) får nok fiksa det,, har du tilgang til sandblåse utstyr? kompressor fks? eg har utstyr vertfall,, funker greit.. må legge ut bilde av innerskjermene;) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 har fått tak i en som har blinklys h og v side komplett 300kr Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 (endret) rust på venstre frame:S Endret Desember 31, 2009 av Tusis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg