OPELDan Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 hei jeg er en nybakt sjåfør som kan minimalt om bil og trenger hjelp me servo. servoen er ikke ødelagt den trenger bare olje. så jeg lurer på hvordan olje jeg må kjøpe å hvordan jeg skal måle hvor mye jeg skal ha i. Takk Dan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Servoen skal sannsynligvis ha Dextron III automatolje, og påfyllinga bør du finne i motorrommet en plass, det står sannsynligvis beskrivd hvordan du sjekker nivået i instruksjonsboka. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Dra på opel forhandlern og fortell hvilken bil du har så får du riktig olje, men pass på at du ikke overfyller. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg