Grimmi Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Sånn her så min ut for 5 år siden. Ny sveisa og greier. Ombygd til nyere baklykter. Dessverre så hugget han bilen etter ett år da han ikke fikk godkjent senking og hjulager bak var gående :( Dette var en 2.8 GL. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Sånn her så min ut for 5 år siden. Ny sveisa og greier. Ombygd til nyere baklykter. Dessverre så hugget han bilen etter ett år da han ikke fikk godkjent senking og hjulager bak var gående :( Dette var en 2.8 GL. mmmmm i like it, håper min blir like bra som denne;D Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Vært moro det. Angrer sinnsykt på at jeg ikke bare hadde den bilen. Gud og mange timer jeg hadde på den. Men men.. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Vært moro det. Angrer sinnsykt på at jeg ikke bare hadde den bilen. Gud og mange timer jeg hadde på den. Men men.. Du kan jo skaffe deg en Scorpio igjenn senere,ser det står noen på finn/autodb som ikke ser så galne ut, denne fks senk nye felger:D --->http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1142750;Modified=1276026845 Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Update::thumb -Kjøpt inn hvite blinkers til sidene:D -Fått bensin lekasje:( -Funnet mer rust i den enne kanalen:D flott hehe Ellers er det ikke så mye som blir gjort pga jeg går på skole i bergen:( har ikke garasje der:adolf: Blink lysene: Lekasje: Rust:D Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet November 27, 2010 Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 ser bra ut, viste ikke at man måtte tilpasse for å få på sota lamper. Men det gjorde seg noe jævlig:) Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 27, 2010 Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 denne kan absolutt ikke bli værst! Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Får vell legge ut noen bilder av hvordan den ser ut i dag :D Den skal kunn bli brukt som spinne bil/sladde bil på vinteren då med prøveskilt ;)siden jeg har fått meg 2.9 scorpio så blir denne heller brukt som det. Tatt ut interiøret har jeg gjort der så det faktisk veldig bra ut til å være så mye rust andre steder :D Så ser der at jeg har pusset panseret da lurer dere sikkert på hva som sjer, men det som jeg skal er å lage rat look :D så ser den litt grom ut hehe 8-) Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 Begynner virkelig å ta form Rat Looken nå :D Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Mai 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 dæven my rust ja! :-p gla æ har volvo 740 med helgalvanisering ja! ;-) håpe det blir bra med rustsveisinga da! :-) lykke til! :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 Hehe er altid Rust på en Ford:P Tusen Hjertelig:D Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Mai 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 ;-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg