djanrune Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 fy hvor stygt orginal rattet til scorpio er altså hehehe :P Kom seg betraktelig med RS ratt :) Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Ruba å vaska bilen i dag, har også tatt av henger festet, å tatt noen bilder i sola. Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motormannen Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 joo broo, back in the hood¨. bilen ser grei ut, men du trenger kulere felger, hvordan går det med "prosjektet" bilen min begynner også å bli kul.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 joo broo, back in the hood¨.bilen ser grei ut, men du trenger kulere felger, hvordan går det med "prosjektet" bilen min begynner også å bli kul.. Jeg har RS felger som jeg skal sette på Det går bra med prosjektet men er litt rust som du ser på bildene, men det er ikke rus i bærende konst heldigvis Kjenner jeg deg??? hehe Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 kappa te sota baklyktene idag Resultat Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Dette blir nok bra :) Kortid skal du begynne på Sveisinga? Skal følge med her!! Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Dette blir nok bra :) Kortid skal du begynne på Sveisinga?Skal følge med her!! Det gjør det nok. Nei er ikke helt sikket på når jeg ska begynne med sveising men er nok ikke lenge til:D Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Det gjør det nok. Nei er ikke helt sikket på når jeg ska begynne med sveising men er nok ikke lenge til:D Kordan er det med rust i golvet på den? Mye rust der også? Ser det er litt i Kanaler og hjulbuer.. Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Har ikke sjekket der ennå men er på saken;D Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Når jeg så all den rusta der, fikk jeg faktisk godt mot med tanke på rustsveising av min egen bil;) Blir spennende å se hva du får til da:) Hold oss oppdatert med masse bilder. Men det ser ut som bildene er tatt om kvelden, siden de er "blåe". Går det ikke å justere lys/farge/blitz på kameraet? Lykke til videre:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Når jeg så all den rusta der, fikk jeg faktisk godt mot med tanke på rustsveising av min egen bil;) Blir spennende å se hva du får til da:) Hold oss oppdatert med masse bilder. Men det ser ut som bildene er tatt om kvelden, siden de er "blåe". Går det ikke å justere lys/farge/blitz på kameraet? Lykke til videre:) Hehe det var jo bra:D Jo det går sikkert ann å justere kamera men har ikke gjort det hehe Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 (endret) Tror ikke det blir noe problem å få denne ferdig til du får lappen:m'm: ! Skal ikke se bort ifra at du blir ferdig først! Liker at du holder på med en mk1 scorpio! Er dem som kan bli tøffest synes jeg! Hold oss oppdatert da! Endret April 19, 2010 av Jan Einar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Tror ikke det blir noe problem å få denne ferdig til du får lappen:m'm: ! Skal ikke se bort ifra at du blir ferdig først!Liker at du holder på med en mk1 scorpio! Er dem som kan bli tøffest synes jeg! Hold oss oppdatert da! Jepp det skal jeg vettu:thumb Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Nå har jeg fått meg skinn interiør og hvite blinkers å RS sjørter+vinga Har midt konsol og dør trekk i skin o, men hadde ikke plass til flere bilder Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Nå har eg tatt ut dashen å klar til å bytte det elektriske til nye motoren og så har jeg funnet mer rust bak innersjermen i hjul buen:( Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg