øverli Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 hei kan bli et morro prosjekt det der. hadde en scorpio jeg og gode biler sidelengs jeg satte inn en is turbo motor. og parkerte den fint i en fjellvegg etter en uke. jobb og kom med update. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 hei kan bli et morro prosjekt det der. hadde en scorpio jeg og gode biler sidelengs jeg satte inn en is turbo motor. og parkerte den fint i en fjellvegg etter en uke. jobb og kom med update. Ja skal komme med update snart,men er ikke lett å komme med update når bilen står nedsnød:X. Er på utikk etter garsje for bilen,så jeg håper på å få inn bilen i garasje når snøen er borte:partyon: Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Då har eg fått garasje til bilen. Så nå kan eg få gjort noe med rust osv:mekke: Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Liten oppdatering, jeg har som sagt fått garasje. Å det var på tide fant jeg ut. Her er noen bilder fra garasjen: Rust er flott Antenne hull Mer rust kommer hehe:D Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 hehe mer rust kommer ja :lol Kjekt med garasje da! Må fortsette å oppgatere! Blir bra dette her!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 hehe mer rust kommer ja :lol Kjekt med garasje da! Må fortsette å oppgatere! Blir bra dette her!;) Jepp skal det Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Fikk litt lyst på Scorpio igjen jeg, men jeg vil ha 2.9 og automat, samt minst GL. Sto ett par på finn nå. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Fikk litt lyst på Scorpio igjen jeg, men jeg vil ha 2.9 og automat, samt minst GL.Sto ett par på finn nå. Nice må få deg ei sånn, helst combi då Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Yess, kombi, med facelift/sedan-baklykter om de passer. Har hatt 2 stykker, først en `88 2.4i GL med AC, el-vinduer, el-luke, automat, kjørecomp etc, og en 2.9-motor, så en `87 2.8i Ghia 4x4 stappa med utstyr, men dessverre råtten. Fikk ikke skikk på den, en topppakning røyk og solgte den igjen. Begge to helt utrolige til å komme seg fram, og deiligherjebil den første... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 (endret) Einar: Tror vel egentlig ikke at slike baklykter passer :S, er noe med innmaten osv som er annerledes. Kay: Må få deg bedre kamera! Er jo like dårlig som det gamle mitt:S Takler ikke dagslys så bra. Vi får ta noen skikkelige bilder av bilen din en dag! Nyvaska i finvær! Med skikkelig kamera! BTW Faktisk så likte jeg bedre den ene reservefelgen der bak, enn de orginale hehe. Endret April 1, 2010 av Jan Einar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Sedan baklykter skal da passe? Vet om noen som har brukt det på kombi, men er samme som på sierra, dei blir stikkende litt lenger ut vist man tar sedan lykter på combi. Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Fant litt mer rust bak fangeren Har også byttet ratt,har ikke bilde men det kommer Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Joda, man får plass til facelift lyktene (de sotete sant?). Hadde slike originale slik du har nå, men kappet vekk noe metall også vips passet de. Kontaktene er forskjellig så du får lage deg ny kontakt, eller lodde. Ang cossie motor, tviler på at BT vil godkjenne det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Joda, man får plass til facelift lyktene (de sotete sant?). Hadde slike originale slik du har nå, men kappet vekk noe metall også vips passet de. Kontaktene er forskjellig så du får lage deg ny kontakt, eller lodde. Ang cossie motor, tviler på at BT vil godkjenne det! Ok takk :D Men hvis jeg skal bytte til cossie motor så må jeg bytte bremser å alt det der så får se hva jeg får til, da blir den godkjennt hos BT:D Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Her er bilde av RS rattet jeg satt i, bilde av det gamla også RS rattet Trailer rattet hahaha Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg