Ole-Steinkjer Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 http://www.adressa.no/nyheter/moreromsdal/article1412650.ece Isåfall så synes jeg IKKE synd på den stakkars fyren som har gjort det! Håper han får ett fint opphold bak murene og ei riktig god bot som gjør at han IKKE glemmer dette så tidlig! Er det rart at oss ungdommer får ett rykte på seg for å kjøre for fort når man ser eksempler som dette? Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Nå er ikke akkurat jeg den som mener at fartsgrensene i Norge er passelige, men dette var drøyt... 144?!?! I 60-sone?!?! Er jo bare helt uvirkelig! Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Nå er ikke akkurat jeg den som mener at fartsgrensene i Norge er passelige, men dette var drøyt... 144?!?! I 60-sone?!?! Er jo bare helt uvirkelig! Den er jeg med på. Men det er snakk om å bli tatt i 144 km't i 60-sone KUN 500 METER FRA BARNESKOLE Tenk deg hvis han kunne ha få fortsett i den farta forbi skolen og en gjeng unger hadde kommet springenes uti veien for å nå skole bussen da? Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Den er jeg med på.Men det er snakk om å bli tatt i 144 km't i 60-sone KUN 500 METER FRA BARNESKOLE Tenk deg hvis han kunne ha få fortsett i den farta forbi skolen og en gjeng unger hadde kommet springenes uti veien for å nå skole bussen da? Komplett idioti!! Hadde vært en ting om det var midt på natta elns (altså misforstå meg rett, 144 i 60 sona er mye for mye), men når det er midt i skoletia - da er det laaaaaaaaangt over streken. Får håpe det svir og at han kjenner denne lenge! Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Får håpe det svir og at han kjenner denne lenge! Jeg er HELT enig med deg :) Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Målt til 144 km/t, midt på lyse dagen knappe 500 meter fra en barneskole? Han der kommer seg nok langt her i livet... En lys sommernatt, 80/90 sone og ingen biler i nærheten? Null problem. At noen ligger i 140 under slike omstendigheter bryr jeg meg pent lite om. MEN FEM HUNDRE METER UNNA EN BARNESKOLE KLOKKA FUCKINGS FEM PÅ TO?! Forbanna knøl altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 jeg kan kjøre som en gris mange plasser, men når det gjelder tettbygde strøk, 70sone og nedover, da holder jeg farten!! håper den der blir sittende lenge uten lappen!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Hakke ord....... Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Direkte flaut! Håper han får smekk på fingrene av lensmannen! Sånne folk har ikke mer mellom ørene enn en tråd til å holde dem fast i hodet! Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Jeg synes denne personen var dum som i det hele tatt ville finne på å kjøre så fort i et slikt område. Kjører man skamgris i by/tettsted ber man om å bli tatt. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 500 m unna en barneskole er jo ikke akkurat nærme, men uansett er hastigheten idiotisk høy.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 I følge mine beregninger i hodet og calc.exe skulle det bare ta omlag tolv sekunder å passere barneskolen i 144km/t om han ble observert og målt 500m unna. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Å tolv sekunder er IKKE mye når en bil kommer i den farta der. Det der kunne ha gått ille. Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg