Nemesis_83 Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Heisann :) Det dukket opp et merkverdig problem på min 03 A4 Avant på søndag. Vasket den ordentlig med høytrykk og polerte på søndag. Og etter det, når jeg setter på lyset, får jeg feilmelding på skiltlys. Har sjekket pærene, og de er intakte. Det som skjer er at når bryteren aktiveres, gløder det litt i begge pærene, før de slokker og feilmeldingen dukker opp. Vært borti det før? Mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 kan være endel møkk og korrosjon o.l inne i pæreholderen. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemesis_83 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Sant, men det vil som regel ikke påvirke begge pærene samtidig. På den ene skiltlampa er skruen irret fast, så må skifte hele aluminiumsenheten hvor skiltlampene, mikrobryteren til bakluka og låsesylinderen sitter. Men på den andre siden hvor jeg fikk ut skruen, var det gullende rent inni. Noen som har andre teorier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg