PanDa Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 (endret) Hei Da har jeg gått til innkjøp av en Touran Highline 2005 modell (Varebil). Det er en 2.0 TDI, med DSG kasse, og 140 HK. Ting som skal gjøres: Fikse opp anlegget i bilen. Trenger hjelp til det=) Sjekk den -->http://www.bilforumet.no/prosjekter/240859-anlegg-i-touran-varebil.html Emblemfri grill Sette på øyelokk. (Tips til hvor de kan kjøpes billig?)Noen erfaring med Autospar?**Billig** Er dette noe å satse på ? Skaffe beskyttelseslist for å ha på fangeren under bagasjeluka. Mørkere soting på vinduene. Nye felger? Lakere den helt ned ? Flere ting kommer etter hvert. Kom gjærne med tips. Hvordan ser det ut, uten emblemene ? Eller bør de være på? ` Synes det ser bra ut jeg. Har sikkert glemt noe :P Endret November 18, 2009 av PanDa Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw caddy rline Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Hei du.du kan se litt på http://www.Ebay.de der er det mye til din bil og til en grei pris å,jeg har kjøpt mye der til Caddy`n min.Gratis med ny bil. Siter 76 260z 2+2 91 300zx twin turbo 98 zzr600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Jo takk takk, skal se på den linken idag når jeg kommer hjem :) Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Nå er det slik at jeg faktisk har "Touran og 2.0 TDI" bakpå bakluka. Er dette noe jeg bør ta av? Da jeg synes den er litt mer diskre når det ikke står =) Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Vekk med det :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet November 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Ja lett assa. Å ellers da? Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg