gofle2 Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 har du skipose? det hadde jeg. tok den ut. tenkte å ha en plate bak der med bassrefleksrør i. da får du fram litt mer av bassen i de subbene. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenzen Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 har du skipose? det hadde jeg. tok den ut. tenkte å ha en plate bak der med bassrefleksrør i. da får du fram litt mer av bassen i de subbene. Har fjernet skiposen:) Og det er ganske bra trykk fra subbene nå:) Siter Bmw 318i E46 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenzen Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Da er difrensialen byttet:) Tok ikke lange tida gitt:) Men noen som vet om den MÅ ha spesialolje? Siter Bmw 318i E46 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenzen Skrevet November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 lenge siden jeg har vært innom her gitt.. Det har skjedd endel siden sist jeg var her gitt... senk: [/img] byttet: Luftemassemåler, tomgangsregulator, diverse kjøledeler, eksospakninger, bærearmsforinger.. her om dagen sa det bang gitt.. blir motorbytte denne uken.. Skal hente delebil en av dagene nå:) Siter Bmw 318i E46 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg