rakriste Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Modern har en 2000modell forester som har dårlig clutch, lukter iallefall mye og slurer litt. er det noe spesielt man bør notere seg før girkassen skrus ut? skrudd lite på subaru, men kjedelig å overse vesentlige ting om det skulle være noe. takk for alle tips mvh RA Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Er vel vanligst å ta ut motoren på disse?? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Er vel vanligst å ta ut motoren på disse?? det sa birger'n haug også på telefon. MEN, å ta ut motoren brukte de 1.5time på.. hmmm :hmmmmmmmmm: Jeg byttet clutchen nå tirsdag/onsdag på ca 4timer. tok ut kassen og ikke motoren, og jeg må si det var relativt problemfritt. var bare å sørge for å støtte opp motoren i framkant ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg