Zefiro Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 hei . kan man ta girkasse.mellomaksling og bakstilling fra en 4 motion å bygge om en vanlig fwd bil? passat 3b dette. motoren står jo langsmed.samme gjør girkassa som sitte i nå. leste også på et tdi forum at de europeiske sedanene hadde samme gulvpaneler som 4 motion .. og det kan nok stemme for på min er tunnelen kjempe stor :) noen meninger om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Jeg tror hvertfall ikke dette går på stv. 3bg mener jeg å ha lest et eller annet sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 det er ikke enklere å bare selge den du har og kjøpe en som er ferdig fra fabrikk? Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 det er ikke enklere å bare selge den du har og kjøpe en som er ferdig fra fabrikk? jo. men stor fornøyd med den jeg har. dessuten er det spennende å gjøre jobben selv oxo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Det er en gammel prosjekttråd om dette på vwaudi-club. I det tilfellet måtte hele gulvet byttes, fordi ingenting var likt. Så jeg tror ikke det er bare bare... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg