suggen Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Trenger en tom blokk som ikke har slitekanter, turbo eller ikke spiller ingen rolle... Gidder ikke legge masse penger i en haug med deler jeg ikke trenger, så det beste er en tom blokk;) Ta kontakt på PM hvis du vet om noe:) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Har en i bergen..................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by suggen Trenger en tom blokk som ikke har slitekanter, turbo eller ikke spiller ingen rolle... Gidder ikke legge masse penger i en haug med deler jeg ikke trenger, så det beste er en tom blokk;) Ta kontakt på PM hvis du vet om noe:) jeg har en 230 blokk...blokka har ikke slitekant. orginalhoningen er fremdeles i sylindrene Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Robert Har en i bergen..................... Jeg er fra bergen Har du mer info på den? bare blokk eller? Oljespyling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg