no_id Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Hei, Kjøpte en bil som hadde vært til EU-kontroll, men det var noen mangler. Nå har jeg rettet disse og må vel inn til etterkontroll. Problemet er imidlertid at det har oppstått andre ting i mellomtiden (som jeg ikke har planer om å utbedre med det første). Vil de på etterkontrollen bry seg om de "nye" feilene, eller vil de bare sjekke at det som var feil på den opprinnelige kontrollen er rettet? De nye feilene er oljelekkasje fra motor og hull i eksosianlegget. Erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 De skal normalt ikke bry seg om andre feil, men hard et dukket opp graverende feil i mellomtida så skaal bilen få anmerkning på det. Så om bilen din har bremsevæskelekkasje, eller andre alvorlige feil kan det nok få konsekvenser. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Lekkasje fra motor fikses raskt med en vask hvor det renner noen minutter før kontrollen. Hull fikses med gaffateip og litt rockwool... Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Burde gå greit, emn er det jævlig bråk, smell en ølboks rundt og ett par slangeklemmer, oljelekk tror jeg ikke de bryr seg med... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg