doffen23 Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 tvangskjørte bensinpumpa på min 97 vectra 1.8 i uten å få aktivert den. bestilte ny pumpe i dag.. 1890 kr på torshov. er det mye styr og bytte den? prøvde å få opp lokket der pumpa sitter,emn hadde ikke verktøy.. håper inderlig ikke det er mye styr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 åpne lokket og skru den løs. litt kronglete ved inn og uttaking p.g.a. slanger nedi tanken men dette har jeg gjort selv midt på en parkeringsplass. tok 10 minutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 høres bra ut,da skal jeg nok klare det. er det noen fare for at slangene kan dette nedi eller??? noe anbefalt verktøy å ta med seg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Ta med et koppnøkkelsett av den mindre typen (fra 6mm og oppover) og et flatjern i allefall. Jeg var ganske hardhendt og ingen slanger som løsnet. Bare følge me at kontakten og uttaksslangen ikke ramler under teppet eller noe i den duren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 takk og takk kennetr:) skal nok få det til da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 gikk greit å bytte pumpa.. bindte fast ledningen slik at den ikke ble borte for meg.. fikk opp lokket og tok ut det som måtte ut.. monterte alt igjen og vips hadde jeg en vectra som startet på første forsøk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 easypeasy ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunvald Eriksen Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Hei Har en opel vectra b, 1996. Jeg har problemer med bensintilførsel. Når jeg stopper bilen og skal starte igjen vil ikke motoren gå. Når jeg slår hardt i bensintanken starter bilen. Har skifta filter. Kan noen hejelpe meg???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Du har tydligvis utslitte børster på bensinpumpen som ligger i tanken. Bytt denne pumpen så vil problemet bli borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silvoking Skrevet Februar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 Hei. Lurer på hvor mange bar original bensinpumpa på en 97 vektra b gir. skal bestille fra usa og dom har en på 0.76 og en på 3.8. er ikke så stor pris forskjell på dem med er det bra med for stort trykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 (endret) Hei. Lurer på hvor mange bar original bensinpumpa på en 97 vektra b gir. skal bestille fra usa og dom har en på 0.76 og en på 3.8. er ikke så stor pris forskjell på dem med er det bra med for stort trykk? Hvilken motor? EDIT: Vectra B 2.0: System Pressure: 2,9 - 3,1 bar Regulated pressure with vacuum: 2,4 - 3,6 bar Endret Februar 14, 2012 av AstraG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg