Biffa Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Er det noen som vet om jeg kan montere xenon på en Golf V 2004 lovlig? eller må det masse annet kit til ved siden av som koster flesk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Er det noen som vet om jeg kan montere xenon på en Golf V 2004 lovlig? eller må det masse annet kit til ved siden av som koster flesk? Du må ha atomatisk høgdejustering og lyktespylere. Og eg rekner med at lyktene koster flesk og! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Koster noen euro ja Her er adapteren http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p110_Adapter-Xenon---Scheinwerfer-VW-Golf-5-V.html I tillegg trenger du som todleif skriver høydejusteringen og lyktespylere Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg