PlenKlipper Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Hei! Kom over disse LEDlampene : http://www.fulmino.no/ds_product_info.php?cPath=35_126&products_id=332 , og siden jeg ikke har tåkelys så dette ypperlig ut for meg :) Det jeg lurer på er da: har dere noen erfaringer med dette? og hvordan fungerer dem egentlig? Dette er jo en del billigere ennå kjøpe originale tåkelys, så hvis dette faktisk fungerer bestiller jeg på sekundet! =D - takker for alle svar ^^ Siter -98 Saab 9-5 2.0t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 hei! jeg har led-tåkelys, det er ikke noe man kjøper for lyset sin del, er nok for utseende. er vel lovlig å bruke som kjørelys om dagen. Gir ikke ett lys som kan brukes under kjøring, til dette er de altfor svake. Skal de lyse opp så man ser i mørke, må du mye opp i pris. er veldig fornøyd med mine, fint lys. Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlenKlipper Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 okei =) Må nesten skaffe meg noen slike da =) Siter -98 Saab 9-5 2.0t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg