Gå til innhold

Trekk til sveiseapparat

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Lurte på om noen vet om no plass man kan få tak i et trekk til å trekke over sveiseapparatet når det ikke er i bruk? For å beskytte det mot støv.. Gjelder et lite tig apparat for min del.. Noen forslag?

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke noen duk til å dekke til apperatet med, særlig ikke hvis ikke du bruker veldig mye vinkelkutter i samme rom. Har aldri sett noen som dekker til sveiseapperatene heller. Det er også veldig enkelt å rengjøre apperatene, og du trenger ikke gjøre det ofte :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om noen vet om no plass man kan få tak i et trekk til å trekke over sveiseapparatet når det ikke er i bruk? For å beskytte det mot støv.. Gjelder et lite tig apparat for min del.. Noen forslag?

 

Godt tenkt men mener det er unødvendig.

Vi har 3 sveisemaskiner i sveise/sliperommet vårt og har rutine på å blåse bort støv inne i maskinene hver 6 mnd.

Mer en bra nok og støv vil uansett komme inn trekk eller ei.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.

 

Greit nok at det kanskje ikke er nødvendig, men jeg liker å dekke til apparater når jeg driver med ting som avgir mye støv. Kommer nok til å kjøpe et trekk som på bildet(egentlig til verktøyskap)

 

144010105.JPG

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår