Taasaasen Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 90 fanger du tenker på? tenkte meg 500kr for den Okei, Halden right ? kan nok hente, bor i Askim.. er den strøken ? Siter I wanted to give my engine a blow-job.... so I bought him a Turbo^^ Ptsshh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Okei, Halden right ? kan nok hente, bor i Askim.. er den strøken ? Jeg har to løse liggende, så du kan jo se hvem du vill ha. de trenger nok ett strøk med lakk, men skal ikke være noe dype riper i dem. Og det er ikke noe sprekker i dem. Jeg bor i Halden ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasaasen Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Okei, høres bra ut :) er det mulighet å hente over jul ? er mye jobbing nå i disse tider. fint om du kunne sendt en pm hvis du har solgt de. Siter I wanted to give my engine a blow-job.... so I bought him a Turbo^^ Ptsshh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 det er ikke noe problem det, bare gi meg en beskjed når du har tid til å komme å hente den det. Nr mitt er 95794926. Skal gi beskjed hvis dem blir solgt jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockyhamsaas Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 har du frontruta..er den bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsMoen Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Har du varmeregisteret enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 har du frontruta..er den bra... Frontruta er det en spruket dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Har du varmeregisteret enda? Tenker på til varme apperatert eller? bilen så godt som komplett ennå, så jeg har det nok uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsMoen Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Tenker på til varme apperatert eller? bilen så godt som komplett ennå, så jeg har det nok uansett. Tenkte på radiatoren til varmeapperatet ja ;) Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Tenkte på radiatoren til varmeapperatet ja ;) Pris? Den har jeg allerde skrudd ut, så den kan jeg sende imorgen. Men du får sende meg ett bud på den. Men trenger du fortsatt brakketen som sitter på blokka? Så kan jeg sende med den i samme slengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockyhamsaas Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 den er god Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Får bumpe denne nå, siden snøen begynner å smelte å det er mulig å få skrudd av litt deler igjen. Har blant annet 90 dører, panser, takluke, alt av lykter, 90 fangere, ubrukte 40/40 senkefjører. Lettere sagt nesten komplett bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 har du radiator? hvor mye skal du ha for den?? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Har radiator ja, men usikker på hvordan den er bare. Skal få sjekka det iløpet av dagen jeg, også sender jeg deg en pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 fiksa radiator.. men det er en 5 dørs? skulle gjerne hatt 3 av de dørene i såfall.. kommer ann på pris da selvsagt :D Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg