Skillz2k Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 skulle kjøpe en 16v motor med kasse og ledningsnett. Når den skulle lastes opp på henger så ble motoren mistet i bakken. Fikk da hull i blokken. Er det noe verdt å redde på motoren da? Går det an å få tak i en annen blokk fra en 16v og skru den over?? Finnes det andre blokker som passer?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Når den skulle lastes opp på henger så ble motoren mistet i bakken. Fikk da hull i blokken. Ikke dårlig :P Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Bortsett fra at jeg har ventet på motoren siden september og når jeg endelig kan få den så er den knust. Ser ut som om jeg får den gratis nå da. Bare lurte på om den gikk an å redde. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 hørtes utrolig ut - hadde du sagt bunn panne hadde jeg vert med ... er jo mye som kan brukes for det - toppen er vel fin - da kan du jo porte den - så har du en reserve til den neste motoren du kjøper ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Mannen/gutten har virkelig Skillz! :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 det DU kan gjøre er å selge den til meg for 100kr + frakt :D :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Bare sånn at det er sagt!! Det var ikke jeg som mistet den i bakken!!! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 mener det går ann å bruke blokk fra 8v trur jeg, men da har du altså ikke underspyling lenger...*kjekt å ha* Har vært nervøs mange ganger jeg har letta motor selv jeg, men har alltid gått bra, *heldigvis*... hvis du vil selge toppen av 16v motoren din så kjøper jeg den..pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg