hah Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 husk også at eksosen kommer pulsvis fra forskjellige hull, som kan velge forskjellig "vei" fra begynnelsen, overflaten på rørene er ikke helt jevn.. flere tusen detaljer som gjør at det teoretiske ikke stemmer med praksisen.. selvfølgelig mulig og regne ut, men det blir nok litt for avansert til og være praktisk.. Siter brom brom, broooom, wah-tish, brooom. eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Amen, og takk for meg... PS!! Gøy å lese, har alltid ønsket å "kunne" å bygge korrekt eksos. 1. Hva er "best" av 4-2-1 og 4-1 ?! Har hørt/lest om ekstraktoreffekt og sånn... 2. Har lest( http://www.vwteamgti.com -> teknisk -> eksos) at man skal "downsize". Kjøre f.eks 3" bakover og så dowsize til f.eks 2,5" før/etter ei potte. Da får den varme eksosen plass til å komme seg ut og krympe til en kald en som sklir ut av et mindre rør.... 3. Er det INGEN som har url til et nettsted hvor man finner litt praktisk nevenyttig om valg av de og de dimensjonene til den og den manifolden/headeren på den og den motoren? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.