Gå til innhold

Deler fra TM Tuning

Ranger emnet


WhiteRaven101

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

alle lampene du har linket til ser ut som søppel! og jeg kan garantere deg at de vil dugge etter første vask! spar heller pengene og kjøp deg vento front, noen ålreite 15-16" felger og senkesett...

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns åg klarglass kan passe på "gammel" Golf, bare resten står i stil :)

 

Ikkje ver så hissipromp, Rennefahrer ;)

 

jeg er ikke hissigpromp. jeg har tilgode å se en enste bil med ettermonterte klarglass lamper som ser bra ut.

og det gjelder da bla edition38 forumet, vwvortex forumet, cleaned.be forumet, golf1 info forumet...

det er de forumene jeg frekventerer, og jeg har ikke sett en eneste bil som ser bra ut med slike lamper!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Bjørnar...ser ikke bra ut med klarglass lykter om resten av bilen er helt orginalt...selv foretrekker jeg og gjøre noe spesiellt ut av orginal lyktene...

- 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant

- 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt

- 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek)

...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted må jeg jo starte, og ettersom jeg ikke er så "inn" i det mer avanserte så tenkte jeg å starte med noe som jeg tror jeg skal klare... Jeg må tenke på lommeboka også vet dere :D

 

da starter du heller med å senke bilen! bil med "styling", originale hjul og høy som en suv ser bare teit ut! eller hva eiriksmil?

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal til for å senke en slik bil? Hva koster det? Kan man gjøre det selv? Ettersom dette blir helårsbil, hvor mye senk bør den få?

 

Felgene og dekk blir skiftet neste år. Skal først slite disse (vinterdekkene) ut.

 

justerbart senkesett er det beste! da kan du justere høyden akkurat som det passer deg!her er ett til under 2000kr inklusiv frakt! tilsvarende selges for ca 3500-4000kr her i norge!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

justerbart senkesett er det beste! da kan du justere høyden akkurat som det passer deg!her er ett til under 2000kr inklusiv frakt! tilsvarende selges for ca 3500-4000kr her i norge!

men da må en merke seg at man bør ta firehjulskontroll + godkjenning i vognkort, mellom hver gang en justerer.. Men det er veldig praktisk, har det på min, og det var veldig fint første gangen jeg senka den, for da er det bare å justere slik en ønsker, så godkjenne;)

 

Hva skal til for å senke en slik bil? Hva koster det? Kan man gjøre det selv? Ettersom dette blir helårsbil, hvor mye senk bør den få?

 

Felgene og dekk blir skiftet neste år. Skal først slite disse (vinterdekkene) ut.

senkesett for man vel i utrolig mange prisklasser, og det kan en gjøre selv... Dersom en har litt peiling på bil. eiriksmil hjalp meg første gang:D

 

Min bil er også helårsbil, merk deg at bilen blir verre å kjøre på glatta når den er stivere, har vært i grøfta en tur med min.. Et alternativ er å bruke de originale demperne du har nå om vinteren og et bra senkesett i sommerhalvåret.. Er ikke helt sikker på hvor mye min er senka, men i vognkortet står det 32 cm fra hjulnav til skjermkant (vertikalt)

ta en titt på bildet under, det er dekk på 205/40-17, på 8 brei felg

DSC_05622.jpg

Endret av sindre2104

(X) Audi A4 Avant, 2002

(x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral)

(x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår