TOPPSPEED Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Tenkte det var raskere å får svar i ny tråd enn den gamle om de knekte hjulboltene:P men problemet er da, jeg tok av bremseskiva og da gikk håndbrellet ut i låst stilling, får da ikke på bremse skiva igjen, noen som har peiling på hva jeg skal gjøre? Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Om det er håndbrekkspaken som gikk i låst stiling på toppen, dra den bakover til og lirk inn knappen, dytt ned igjen. Om brekkbanda glei ut mangler det noen fjærer sannsynligvis Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Om det er håndbrekkspaken som gikk i låst stiling på toppen, dra den bakover til og lirk inn knappen, dytt ned igjen.Om brekkbanda glei ut mangler det noen fjærer sannsynligvis ja det er de banda som gikk ut, men sitter to fjærer der, skal vel ikke være fler? Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 bare slakk av wiren helt så den henger. ta av bremse skoene og klem inn den jæveln som presser ut bandene helt så putter du på bandene og fjørene igjen. da får du garantert på skiva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 okok, da får jeg vel gå ut å banne litt til så går det nokk:D Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Går det ikke med vold, bruk mere vold :ratatatat:happyhappy: Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 skal love deg at på det bremsesystemt der går det ikke. volvo har lagd alt som ikke er inne i kupeen så idiotsikkert, enkelt og holdbart at det overlever 2-3 atom kriger. eneste oppnår med makt på det der er at trommelen i skiva sprekker eller så faller bremsebelegget av bandene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Nei da, bare klemte til jeg, og det gikk det hehe:D så nå har jeg nye hjulbolter og dekket sitter. så i kveld blir det nok en tur ut i snøen for å leke litt tenker jeg:D Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg