Din_Laban Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Jeg plages med litt fukt i lyktene (angel.eyes fra Dectane) på Vectra 99-modellen min -er det noen triks man kan gjøre for å bli kvitt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Har du fjernet de pluggene bakpå som skal sørge for luftsirkulasjon? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Er litt usikker på hvilke plugger det er. Er det de hvite som sitter oppe i bakkant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Er litt usikker på hvilke plugger det er. Er det de hvite som sitter oppe i bakkant? Ja, det stemmer. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Hmm... nei de har denne karen ikke fjernet. Men det skal jeg gjøre. Skal de på plass igjen etterpå når man har luftet lyktene? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg