Static Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 (endret) selger begge mine omega'r :'( her: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1001548;Modified=1257264652 AutoDB-kode: 1001548 jeg selger BEGGE TO SAMMEN for 13 000kr eller så kan du kjøpe: Røde (stasjonsvogn): 8000kr Svarte (sedan): 7000kr all info står på autodb. Den svarte er HELT KJØRBAR å klar for veien. Bare bakdempern på høyre siden som ikke har noe feste i dempertårnet men er noe jeg ska fikse snart. så den er bare å hente skilt som jeg har levert og kjøre ;) Den røde går fint den, bare at det nøkker litt i rattet til tier. fordi forstillnga er skeiv da mest sannsynelig. det jeg hadde tenkt te va å ta over alle deler som trengs fra den svarte til den røde, men har ikke tid eller utstyr nok det det :P Ring 93080118 om mer info/ kjøpe ;) Endret November 3, 2009 av Static Glemte en ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg