v240 Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 (endret) hei trenger tips til hvordan å kunne kjøre mere ladetrykk på en audi 200/5000 10v 86 model! kan ikke kjøre mer en 0,6 uten at den kutter, virker for meg som at den elektronisk kutter tenning når den registrerer over 0,6. finnes det gjerne flere typer map sensorer som kan brukes. ligger denne i styreenheten innebygd? kan bilen chippes? trenger disse motorene større dyser for og kjøre 1 kilo? oppdatering: har nå loddet inn en 560 ohm's motstand i styreenheten og økt trykket til 1 bar. Men hva er forsvarlig og kjøre med?? og hva blir neste steg for mer effekt i gratis/nesten gratis trimming? Endret November 2, 2009 av v240 Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badbug Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 hvordan lodder man ecu\en på disse? Siter 1966 Fiat 1100r 1987 Audi 100turbo quattro 2002 Fiat stilo 1994 mitsubishi galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Med orginalinnspruten kommer du ikke stort lengre enn du har kommet nå. Skal du "videre" er ny innsprut veien å gå.. Turboen stopper deg på oppunder 300hk ca... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.