Gå til innhold

Snø på tryvann

Ranger emnet


schizo

Anbefalte innlegg

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når det ikke er snø på veiene her, så er det jo opplagt at jeg velger og dra til tryvann for og sladde da jeg ikke er int i og sladde her pga nermest sørpe som man kan finne enkelte steder som folk kaller veier :partyon:

 

Edit: jeg drar jo ikke til tryvann for og ligge "bredt" hvis jeg har mulighet for og gjøre det rett utenfor husdøra mi, hvis noen trur det :)

 

er jo jævlig bra på næringsparken i ski da. noe svinger, ikke bare en åpen plass:partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som kjørte noen av de tre E36ene som tydeligvis var på tur i kveld? To av dem sto oppe på fortauet med en 406, en politibil og en ambulanse - en lå klemt inni den overgangbrua som har hatt ski-VM 2011-banner hengende på ganske lenge (like før veien mot Soria Moria tar av til venstre når du kommer nedenfra)...

 

Så ikke ut til å være alvorlig med tanke på at ambulansen kjørte uten lys eller lyd derfra, men det er en grunn til at politiet patrulerer området.. Enkelte klarer ikke å legge igjen adrenalinkicket oppe på plassen men leker verdensmestre nedover åsen, kjører over evne og smeller inni et eller annet.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som kjørte noen av de tre E36ene som tydeligvis var på tur i kveld? To av dem sto oppe på fortauet med en 406, en politibil og en ambulanse - en lå klemt inni den overgangbrua som har hatt ski-VM 2011-banner hengende på ganske lenge (like før veien mot Soria Moria tar av til venstre når du kommer nedenfra)...

 

Så ikke ut til å være alvorlig med tanke på at ambulansen kjørte uten lys eller lyd derfra, men det er en grunn til at politiet patrulerer området.. Enkelte klarer ikke å legge igjen adrenalinkicket oppe på plassen men leker verdensmestre nedover åsen, kjører over evne og smeller inni et eller annet.

 

Det var tilfeldigvis ikke en rød 406? og "gjerningsmennene" var vel ikke utlendinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som kjørte noen av de tre E36ene som tydeligvis var på tur i kveld? To av dem sto oppe på fortauet med en 406, en politibil og en ambulanse - en lå klemt inni den overgangbrua som har hatt ski-VM 2011-banner hengende på ganske lenge (like før veien mot Soria Moria tar av til venstre når du kommer nedenfra)...

 

Så ikke ut til å være alvorlig med tanke på at ambulansen kjørte uten lys eller lyd derfra, men det er en grunn til at politiet patrulerer området.. Enkelte klarer ikke å legge igjen adrenalinkicket oppe på plassen men leker verdensmestre nedover åsen, kjører over evne og smeller inni et eller annet.

 

det var god kompis av meg som kræsja

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mista ikke lappen... kom meg nogelunde ok ut av det, ble bare 6-7 timer på legevakta... bilen er en annen sak.. fikk sleng i 170km/t og sklei litt rundt omkring før jeg endte sidelengs inn i brua....

 

tror du er på tur jeg ... 170KM/T klarer du ikke å få samla ned der om du hadd 4x4 engang! tror du skal ta en titt på speedoen din når du ruller. og ikke når du spinner! hadde du i det heletatt vært i NÆRHETEN av 170, hadde du aldri klart å dempe farta nok til å overleve!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du er på tur jeg ... 170KM/T klarer du ikke å få samla ned der om du hadd 4x4 engang! tror du skal ta en titt på speedoen din når du ruller. og ikke når du spinner! hadde du i det heletatt vært i NÆRHETEN av 170, hadde du aldri klart å dempe farta nok til å overleve!

 

man greier det lett ned der da dust:P greier det fint uten 4x4 oxo, bare den ene svingen som ble litt vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du er på tur jeg ... 170KM/T klarer du ikke å få samla ned der om du hadd 4x4 engang! tror du skal ta en titt på speedoen din når du ruller. og ikke når du spinner! hadde du i det heletatt vært i NÆRHETEN av 170, hadde du aldri klart å dempe farta nok til å overleve!

 

er du en ånd som så det eller no?, det spørs hvordan man kræsjer om man overlever i 170 eller ikke

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ingen som har sagt at han kræsja i 170 heller... Det har han ikke. Og for å komme opp i den farten, på det føret, og klare og bremse/skli ned farta skal du ha lang strekke.

 

Hvor skal du liksom ha klart 170?

 

Og hvis du ikke farer med tull angående farta.. Hva faen tenker du med?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår