thomas_A89 Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Hei Har bare et spørmål om noen har opplevd det samme. Har en passat 07 mod, og har fått steinsprut i panseret som det har komt rust i, skal dette forekomme på så nye biler? Er vel helt umulig og få noe igjen på garanti heller? Prøvde meg på møller bil, men de sa at det var ytre påvirkninger, mens andre som jeg har snakka med privat sier det kan gå an å få noe igjen. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan gå frem? Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Når et steinsprang kommer igjennom all lakk og grunning begynner det å ruste uansett hvor ny bil det er.. Det spørs nok om du får noe igjen på garantien, men jeg skal ikke si noe 100% Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 tviler på at steinsprut dekkes av garantien.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Rust tar ikke noen hensikt til alder av bilen. Hvis metallen er ubehandlet (som den kan bli etter steinsprudd) så vil det ruste hvis du ikke forbedrer skaden. Det vil si at det er opp til hver enkelte å rette på slike skader med lakkstift og klarlakk. Mitt tips er å kjøpe lakkstift og klarlakk hos Møller å ta tak i dette med en gang, før vintern er her på alvor. :) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Steinsprut går ikke på garantien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Rust har da ingenting med alder å gjøre. Rust på bart stål oppstår i rette miljøer etter bare noen timer. Det som du har opplevd kan faktisk også skje bare ved at metallkorn/spon ligger på panseret og ruster der. Det kan være nok til at det til slutt tærer seg gjennon lakken, og inn til stålet. Uansett om det er garanti eller ikke, så bør dette bli utbedret så fort som mulig :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg