Gå til innhold

Min Crosskart

Ranger emnet


Remi93

Anbefalte innlegg

kjøpte meg en crosskart nå i høst som jeg har tenkt å få igang, motoren som satt på vare en 1987 mod. Honda vfr 750 motor og så fulgte det med en 1989 mod. yamaha yz250 delemotor.

bilde1.jpg

bilde2.jpg

bilde7.jpg

bilde6.jpg

bilde3.jpg

bilde4.jpg

bilde5.jpg

bilde8.jpg

bilde9.jpg

75 mercedes 280se w116

87 Mercedes 260 se w126

99 Skoda felicia pickup

"My 1989 Mercedes-Benz is powered by The Mercedes-Benz M103 engine, has 200,000 miles on it and I still think I will die before it does."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan faktisk brukes, har hatt en del av de derre china sykkla og ja det kan ikke brukes, men her kommer det bare ann på hva slags motor som kommer til å havne på den.

 

"Så jo helt balle ut med de hjula bak"

ja jeg vet men de orginale hjula er pungterte fordi karten har stått ute i 4 år før jeg kjøpte den og hjula hadde bare morkna og sprekt som bare det.

Endret av Remi93

75 mercedes 280se w116

87 Mercedes 260 se w126

99 Skoda felicia pickup

"My 1989 Mercedes-Benz is powered by The Mercedes-Benz M103 engine, has 200,000 miles on it and I still think I will die before it does."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Man kan få skilt på en sånn en, jo. HAr snakket med Vegvesenet om det. Men det blir dyrt, må betale førstegangsregistrering, og den må ha alle lys som en bil har. Og ordentlig sete med sele på. Gode nok bremser, +++

 

Blir nok mest sansynlig registrert som 4 hjuls MC, noe ala Denne.

 

Det er fullt mulig så lenge du har alt påbudt lys, speil skiltlys og at du TUV godkjenner hele driten.

Tipper det blir papirmølle uten like da. :scared

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg bare 1 år med arbeid igjen da så er den ferdig registrert

+ 100 000kr i deler :S

75 mercedes 280se w116

87 Mercedes 260 se w126

99 Skoda felicia pickup

"My 1989 Mercedes-Benz is powered by The Mercedes-Benz M103 engine, has 200,000 miles on it and I still think I will die before it does."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har STOR tvil på at det blir godkjent!

 

ikke glem at den polarisen allerede har vært regga på norske veier i sikkert 10 år, og går på både svarte og hvite skilt, og er regga som traktor/redskaps maskin/atv

 

polarisen har bare bygd om modellen og satt på rollcage ratt og 2 seter istedet!

 

dette er noe helt annet enn å bygge om en gammal x bane cart og få skilter!

 

det blir det samma som å bygge om en helt hvilken som helst x rallycross bil og få skilt på

 

 

glemt hvilket molbo land vi lever i?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok mest sansynlig registrert som 4 hjuls MC, noe ala Denne.

 

Det er fullt mulig så lenge du har alt påbudt lys, speil skiltlys og at du TUV godkjenner hele driten.

Tipper det blir papirmølle uten like da. :scared

 

der har du det... magiske ordet

 

TUV godkjenne dritten!

 

 

and who the fuck wanna do that? med den prosessen er det billigere å kjøpe seg 2 polariser med engang! og nyte kvaliteten og ny bil garantien;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår