tveiten motorsport Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 hva mener folk om lf senior kom til modum og sigdal og jr lf gikk til valdres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Råtttt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Er greit det syns jeg, men mener å huske att M&S har hatt den tidligere også? Eller husker jeg feil nå? Syns det er bra landsfinalene blir spredt litt utover landet jeg for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Er greit det syns jeg, men mener å huske att M&S har hatt den tidligere også? Eller husker jeg feil nå?Syns det er bra landsfinalene blir spredt litt utover landet jeg for min del. ja modum og sigdal hadde den i 1991 og da var det henning solberg som vant så blir et slaks 20 års jubileum da landsfinalen kommer igjen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 tøft:) da kan jeg prøve meg på å kvale lit igjen i 2011 da jo:) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RammelRacing Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 tøft:) da kan jeg prøve meg på å kvale lit igjen i 2011 da jo:) Skal ikke prøve i 2010? Rå bane landsfinalen går på da. Siter 95 Iveco Turbo Daily 96 Mitsubishi L400 Div Mitsubishi bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 da blir det vell og kjøre senior i 2011 da ;) Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Skal ikke prøve i 2010? Rå bane landsfinalen går på da. har ingen planer om det nei, gidder ikke å dra så lankt for å bli fra kjørt, hehe kjører jo aldri noe annet en orginal motor så da henger en jo ikke så godt på på de store løpa Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Da må jeg nok fram med kjøredressen igjen! Om jeg greier å kvalle da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Da må jeg nok fram med kjøredressen igjen! Om jeg greier å kvalle da:) ja det må du ole martin. roar lauli sku satse okså da så kommer frem noen gammle klassikere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Det blir bra:) Må få tak i en grom volvo da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Det blir bra:) Må få tak i en grom volvo da! jepp er på tide med volvo seier på landsfinalen nå:volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 håper dere hjemmeførere stiller med fine volvoer, nå har modum og sigdal stilt med gromme volvoer på andre landsfinaler men nå som det er hjemmebane må det jo toppes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 hvis jeg klarer og kvalle skal i allfall dra fram en grom en ;) Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 hvis jeg klarer og kvalle skal i allfall dra fram en grom en ;) du er nok ikke den enneste som hoster fram no gromt no da vis du kvaller hehe:D er en moro banen med ingen spesiel favorit biler egtlig alt kan vinne oppå der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg