Vangen Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Lest noe sånt ja, eller av med traversen og lirke det ut den veien Ja vist man har løftebukk så er det jo ikke noe stress. ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Har fått noen leketøy i posten fra Speedparts. ;) Den berømte batteribøyen På T8 kan man kjøre med åpen dump. =D Demontering av AC-anlegg. AC radiatoren måtte overtales en del for å komme ut. Har et lite ekstra prosjekt på eksosanlegget med denne. Vil lage meg en mulighet for å kunne hekte på denne for å dempe lyden, og for å kunne bruke innsats for å dempe lyden masse. Dette i forhold til evt. kontroller og slikt med tanke på støynivå. Det er system i kaoset. ;) Ting som er tatt ut av motor-rommet som kastes 50mm2 kabel bortgjemt Fine kalenderen som fulgte med i esken Og her er ekstremprosjektet jeg hjelper til på når jeg ikke er på skolen eller skrur på Saab'en. ;) Er andre sesongen jeg er med å skrur på denne. Eies av Ole-Johnny Pettersen. Ca. 870hk og 1800nm med konverter. Var med å testkjørte litt ikveld. Det er ikke ofte jeg blir bilsyk, men jeg ble litt urven etter en del pådrag. :p Skal ta bilde av løsningen med batteriet bak når jeg har vært å kjøpt batterikasse og puttet den i. Har kjøpt et Optima Redtop batteri. Er et gel-batteri, så jeg slipper å tenke på lekkasjer og slikt. Hei og hopp. :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Ser kjempebra ut dette. Bare å begynne å skru som en helt nå ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Sitter å lurer litt på en 900 T16 selv. Hva bør jeg være obs på isåfall? Camaroen er rå. Ikke er han redd for å bruke den heller :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet April 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Sitter å lurer litt på en 900 T16 selv. Hva bør jeg være obs på isåfall? Camaroen er rå. Ikke er han redd for å bruke den heller :D Meld deg inn i STCN og hør litt med T16 eiere der. Også har du 900aero.com som er en bra side for å finne informasjon. Man bør være obs på de vanlige tingene på biler over 20 år. Rust, bruks slitasje, generell stand. Pass på biler som har vært eid av 18-19 åringer som har skrudd laddetrykket i taket og rasert med bilen noen tusen kilometer. Da vanker det som regel overhaling med mindre man har lyst til å drasse på en oljedunk for å fylle etter. ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Slenger ut en liten bildeserie etter dagens økt: Nå er stort sett det kjedeligste arbeidet unnagjort, så når de siste delene er kommet og clutchen på plass så kan jeg begynne på selve arbeidet med å få forbedret lakken og generelt forbedre utseendet. :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Din Saab blei jo bare heilt råå :) Skal du ha orginalfarge eller skal du omlakkere den? Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Den skal lakkes spygrønn med rosa felger etter hva jeg har hørt.. :D Neida.. Men uansett... Er det samme interiør som du hadde i gammelsaaben, marius? Samme type altså.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Hehe, skal beholde original fargen en så lenge. Men lakken er i dårlig forfatning så det blir heftig omgang med rubbing og polering, så får man se hvor det ender. Er samme typer seter ja, bare i rødt skinn. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Okseblod :D Ble jævli bra det der. Du har ikke tilfeldigvis noen Ronal felger liggende? Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Okseblod :D Ble jævli bra det der. Du har ikke tilfeldigvis noen Ronal felger liggende? Beklager, har bare Aero og Turbo felgene. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Stakk innom en tur idag for å ta et par bedre bilder av bilen. :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet April 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Da var eksosbandasjen satt på og clutchlageret montert. Så da har jeg vært ute og prøvekjørt idag. Skal si bilen gikk ganske så frisk! :D :D Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Damn! fikk plutselig et helt annet syn på Saab, digger denne bilen :D hoff, jeg klarer ikke å slutte å se på den bilen, den er jo bare helt rå! du må ta den med til tromsø en gang så folket her får sett den :) Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 blir bra dette! må snike neste helg når jeg er i harstad, om den er utenfor verkstedet da =D Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg