Gå til innhold

Bilder


fluid85

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Ferdig med anlegget på den gode blå :) låter ganske godt og etter litt etterskruing på bakskiltet(skrur skiltet TIL ja.. hehe løsner det ikke som andre her i bondelandet gjør.) høres ikke lyden noe særlig på utsiden heller.

 

Neste da er enten senkning av bilen eller større felger.. kommer an på hva lommeboken sier.

 

Men godt å vite at det finnes almera likere der ute :9

---Biler--

 

Nissan Almera 98' met.blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei alle almera eiere.. ser det er lagt ut et bilde her av bilen min.. den første blå.

 

Har justerbart intrax senkesett, turbo på en 1,4 130 hk på hjula 0,5 bar.

styling er henta fra postert.

 

Har ikke gjort så mye sjøl på denne bilen,men til høsten/vinter blir det nokk 2.0 turbo i Almeraen. (Nissan Almera Le Mans)

Noen som har hørt om den?

Her er noen fakta fra en i danmark som har gjort det samme som jeg har planer om:

Effektmåling.

 

Bilen blev målt i august måned 2001 til 232hk ved utrolige 5.400 o/min. Momentet var endnu mere overraskende 321nm ved KUN 4.600 o/min. Bilen kørte med max boost ved omkring 0.8bar.

Sjove forsøg.

 

Med en G-Tech måler kan man måle 0-100 tider, 1/4 mil og bremse-længder og meget mere. En kammerat og jeg lavede 4 målinger fra 0-100, de lå mellem 5.8 og 6.4 sek.

 

Hvor jeg bor er der to motorvejsafkørsler med ca. 1.6 kilometer i mellem. Mellem de to afkørsler kunne den køre speedometeret ud (240km/t og en slat) fra stilstand med to i bilen.

 

 

Sitter da tilovers med en komplett 1,4 turbo motoren med alt. motor, forsterket clutch,gir, datasprut,grenrør, turbo,ic. bare og bytte ut den gamle og få dobbel effekt plug & play. kan det bli enklere?? . Blir også å ha et justerbart senkesett til overs. Dette er det samme understellet som brukes på noen av Almera cup bilene. Sitter som f... på veien.

 

Noen som er intresert??

 

Kom med bud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et lite hyggelig brev i posten i går. Ser ut som om ommbygginga går til H... og mest sanynlig må jeg selge bilen:(

(Den er lagt ut for salg)

Alt skyldes en vis man fra Andøya som solgte meg leiligheta jeg bor i og ikke klare og gjøre ferdig det han skal. har ventet over 1år nå. Masse advokat utgifte og tapt inntekter på en hybel som han skulle ha vært ferdig for 1 år siden. (ca 100000 til nå) Og nå som alt så bra ut så blir det enda mer tull og mere utgifter. Gleder meg til hele denne saken er over å jeg får tilbake alle pengene han skylder meg. Da blir det seriøst bilprosjekt...

 

Noen som vil kjøpe bilen min??? kun 135000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Almeraturbo

Fikk et lite hyggelig brev i posten i går. Ser ut som om ommbygginga går til H... og mest sanynlig må jeg selge bilen:(

(Den er lagt ut for salg)

Alt skyldes en vis man fra Andøya som solgte meg leiligheta jeg bor i og ikke klare og gjøre ferdig det han skal. har ventet over 1år nå. Masse advokat utgifte og tapt inntekter på en hybel som han skulle ha vært ferdig for 1 år siden. (ca 100000 til nå) Og nå som alt så bra ut så blir det enda mer tull og mere utgifter. Gleder meg til hele denne saken er over å jeg får tilbake alle pengene han skylder meg. Da blir det seriøst bilprosjekt...

 

Noen som vil kjøpe bilen min??? kun 135000,-

Hmmm, annonse hvor? Vil se bilder og ha litt info om bilen. Kunne kanskje vært fett med en almera som plystrer :P Ulv i fåreklær så det holder....

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår