jonleo Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Var innom en Riis (egentlig en "standard" glassmester, men med Riis-samarbeid slik jeg oppfatter det) i nærheten her jeg bor idag, og fikk pris på ca 5000,- for soting av 4 sideruter på Volvo V40. Nå er jeg en slik en dimling som har svært lite peil på slikt, så jeg slenger ut til dere som kanskje har vært gjennom endel slikt. - Er det en fornuftig pris? - Gjør Riis det bra på slikt? - Hagegnomen som satt bak skrivebordet der hadde visst lite peil, han kunne blant annet ikke svare meg på om det fulgte med noen form for garanti på dette, og evt hvor lenge. Måtte komme innom og snakke med en annen kar om det i morgen. - Jeg er ei kløne, og tar ikke sjansen på å gjøre slikt selv. Vil ha det skikkelig og med garanti for at det holder ei stund. Det er en relativt ny bil, og jeg vil ha sjansen til å selge den uten at avskallet solfilm skal trekke ned prisen en gang i framtiden. Anyone? Erfaringer med slikt? Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 For 5000,- så syns jeg ærlig talt at bakruten burde være med i prisen også.. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 (endret) Ja, det er litt stivt mener du? Det er nok stivt i forhold til om man gjorde jobben selv, men det er uaktuelt for meg. Jeg må sette litt krav til dette, og da får man vel regne med å betale litt også? Må innrømme at jeg ikke ble særlig sjokkert, var forberedt på 5-sifrede beløp altså. Men hva mener folk man kan forvente av holdbarhet på slikt? Endret Oktober 28, 2009 av jonleo Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Synes 1250kr ruta var passe stiv pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Zebra bilglass tror jeg skal være billigere. Jeg fikk tilbud på 3, eller 4000 kr, husker ikke helt, for soting av bilen min :P 2 sideruter og bakruta (tror jeg.. husker som sagt ikke helt) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Zebra bilglass tror jeg skal være billigere. Jeg fikk tilbud på 3, eller 4000 kr, husker ikke helt, for soting av bilen min :P 2 sideruter og bakruta (tror jeg.. husker som sagt ikke helt) Nå er det 4 sideruter jeg snakker om da, så sånn sett er vel ikke prisen så forskjellig? Sebra.no? Ligger på Lørenskog det? Vet ikke om jeg gidder å kjøre rundt halve østlandet bare for dette, så viktig er det ikke å harryfisere bilen :P Kjekt om noen har gode tips i Follo-området eller deromkring ;) Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 riis bilglass på stjørdal( i trondheim ) tar kun 500kr pr.rute.. Så det var litt forskjell ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Furnesveien bilpleie på Hamar tok 5050 kr for 7 ruter på Audi S6. 10 års garanti... City bilpleie på Hamar skulle ha 7000,- +2000,- for dørrutene foran.. 5 års garanti.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Car Care Center i Moss har bra priser! Sotet alle rutene minus frontruta for 4500, på en a4 sedan, på en avant ville det kommet på 3500. 7 års garanti! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg