Kløfta Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Har planer om å kjøpe ny stasjonsvogn, helst 2 liter motor. Jeg har en Ford Mondeo nå. Er lei av å skifte registerreim og kunne tenke meg en bil med registerjede. Har dere noen anbefalinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongpetrus Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Har planer om å kjøpe ny stasjonsvogn, helst 2 liter motor. Jeg har en Ford Mondeo nå. Er lei av å skifte registerreim og kunne tenke meg en bil med registerjede. Har dere noen anbefalinger? Se på Saab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 du må bytte registerkjedet og, bare så du vet det. det er ikke noen del på en bil som ikke slites og når registerkjedet ryker så skal jeg love deg det er mye dyrere å reparere enn å bare smette på ei ny reim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Har aldri hatt behov for å bytte kjede på noen av mercene mine, 5 stykk, km stand fra 210 000 til 1 400 000 km, så det er ikke alle biler det trengs å skiftes på i ett sett, men noen trenger det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Det er jo bare å kjøpe det du har. 2001-2007 modell har kjede Men lei av å skifte reim? Hvor mye kjører du i året? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg