micknutzen Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 jeg skulle gjærne hatt en ny bakaksel med sperre.. er det noe som går ann og få tak i?må jeg ha ny mellomaksel osv? og hvordan er kvaliteten på motor og driværk? er omega a 2liter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 beste diffen du enkelt får på denne er omega 3000 diff med sperre. tror den går på mellomakslingen du allerede har. mener (men ikke skyt meg om jeg tar feil) at den har en R25 også på 2 literen, og da er kvaliteten på driverket på omegaene rimelig bra mener jeg og huske. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 beste diffen du enkelt får på denne er omega 3000 diff med sperre. tror den går på mellomakslingen du allerede har.mener (men ikke skyt meg om jeg tar feil) at den har en R25 også på 2 literen, og da er kvaliteten på driverket på omegaene rimelig bra mener jeg og huske. Det er R25 på 2litern ja, så du mener 3000 klokka passer rett på drivakslene? Har dere vært inne på phantom.com btw?;) Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
micknutzen Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 men er ikke 3000 bakakslinga tyngere utveksla? bare tenkte på om jeg mister noe effekt i og med at jeg bare har 2liter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 men er ikke 3000 bakakslinga tyngere utveksla? bare tenkte på om jeg mister noe effekt i og med at jeg bare har 2liter.. Tror ikke det, men er ikke 100% sikker.. Men sjekk denne linken http://www.phantomgrip.com/view-tech-tip/s14-install Jeg kjøpte ifra der, så tok jeg mål av den osv. og nå kan jeg lage ny hvis den ryker, og fjørene må man bestille da seff.. Men det funker;) Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg