ryu82 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hei. Jeg har nettop kjøpt meg en Polo Cross 1,9tdi 08. Plutselig så har ryggelyset sluttet å virke. Det har kommet og gått i perioder , men nå er det helt dødt der.. Jeg har hatt ut lykkta og sjekka pære og det ser bra ut. Noen som har peil på hva annent jeg kan sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 lever på verksted å få ordna det på garanti.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryu82 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Vurderer det ja. Men bilen er brukt import, og jeg har kun 50/50 garanti. Så hadde vært greit hvis det er noe jeg kan fixse selv "gratis" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 det er 2 års full garanti på bruktimporterte biler (audi vw) inntill 100 000 km da... 3 år på biler kjøpt nye i norge gjennom møller konsernet.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Ryggelysbryter, jordingsfeil, kontaktfeil eller lignende. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg