cossiemk1 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Ja, men det står en sikring i forsterkeren, og rød ledning fra batteriet går gjennom den sikringen, må jeg ha en sikring til også da? JA!! fordi det ligger strøm i hele kabelen, fra batteriet, og da hjelper det lite at sikringen sitter i forsterkeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 JA!! fordi det ligger strøm i hele kabelen, fra batteriet, og da hjelper det lite at sikringen sitter i forsterkeren... Hvor mange amper da? har 25 A Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 får ny forsterker neste uke, sender tilbake den gamle, får se hva som skjer da! :) Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 og er koblet opp på rear på høytalerutgangDa er vi sålangt. :) Der er det fire ledninger, men du har kun to ledninger fra høyttaleren din. Hvilke to av de fire har du koblet høyttaleren til, og hva har du gjort med de to som da ble til overs? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Da er vi sålangt. :) Der er det fire ledninger, men du har kun to ledninger fra høyttaleren din. Hvilke to av de fire har du koblet høyttaleren til, og hva har du gjort med de to som da ble til overs? Har 4 ledninger, hver ledning har 2 ledninger i seg. dvs totalt 8 til sammen. har kun tatt de grønne ledningene, (en helt grøn og en grønn og svart) som jeg har koblet til høytaleren. resteh har jeg tatt bort! er dette feil? kan tegne opp dette vis dere ikke skjønte! Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg