olav_hef Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Har en 97 mod 525TDS. Har problemer med at turboen kommer og går, den kan gå helt som den skal, å plutselig kutter turboen og bilen går som en dass. Det kan vel ikke være noe galt med turboen, i og med at den funker helt fint når den først funker. Har også kjørt diagnose på den, å fant ingenting galt. Det var riktignok ikke på ett BMW verksted. Olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Kan være turboen jo. Typisk feil hvis VNT mekanismen er sota igjen/def. Drar som vanlig til ett vist pungt, så kutter den helt Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olav_hef Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Ok, får jeg reparert det, el må jeg ha ny turbo? Den kan funke helt vanlig i fler dager, å da kan jeg dra den helt ut på turtallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
los123 Skrevet Juni 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 (endret) Mange takk For hjelpen. byttet og Luftmengdemåleren fungerte 100% etter det. hadde sel bilen inne på BMW ferksted men fant ingen feil med bilen, de koblet ut EGR ventilen men det hjalp ikke.Kjøpte delen fra http://www.maf-shop.com der komm den på ca 2000,- med toll og moms.:):):):). Endret Juli 3, 2010 av los123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg