Finepix Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Kjøper 1 stk venstre tåkelykt, evt kun glass, til Audi 80, 90 , coupe, cab eller S2, 87-94 modell! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Hva gir du? Tror jeg kan skaffe et slikt brukt i morra, event lørdag eller mandag. Kan skaffe begge sider, samt blinklys (gule) i fangeren (fra 90). mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by eivindwindspoll Hva gir du? Tror jeg kan skaffe et slikt brukt i morra, event lørdag eller mandag. Kan skaffe begge sider, samt blinklys (gule) i fangeren (fra 90). mvh Jeg trenger bare det ene tåkelyset. Hva med 250 kr? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by Finepix Jeg trenger bare det ene tåkelyset. Hva med 250 kr? Må først finne ut hva jeg kan skaffe det for, han som har det var ikke tilgjengelig i dag som jeg trodde, men får tak i fyren på mandag. men i utgangspunktet høres 250 lite ut. mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by eivindwindspoll Må først finne ut hva jeg kan skaffe det for, han som har det var ikke tilgjengelig i dag som jeg trodde, men får tak i fyren på mandag. men i utgangspunktet høres 250 lite ut. mvh Du får se hva du får tak i da, vi blir sikkert enige...:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Hvordan går det med den lykta eivindwindspoll? Noen andre som har kanskje?? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 God kveld! Har vært litt opptatt siste kveldene, men var innom han karen (dvs høgger snusk og fanteri), og han er en litt rar kar for å si det slik :( Det har seg slik at han er ok sånn ca hver tiende gang jeg prater med han.. var innom han i går, og hadde planer for å invadere hele huggeriet å skru av en masse deler, men desverre var han i det mørke hjørnet, så han var ikke så veldig villig til å selge noe som helst da. "Får komme tilbake i mai, når snøen er borte. Blir så mye rot med snø no" var det jeg fikk til svar. Så det ser mørkt ut med de lyktene der, om jeg ikke tar på meg finlandshetta ei kald vinternatt og napper til meg de delene jeg skal ha da :) Men skal gi lyd om ting endrer seg, men akkurat nå ser det mørkt ut med å få tak i deler der. Cluet er at han selger delene billig, for, så vidt meg bekjent, tåler ikke alt innom gjerdet dagens lys...hehe :) mvh Originally posted by Finepix Hvordan går det med den lykta eivindwindspoll? Noen andre som har kanskje?? Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Ahh... skjønner problemet...:rolleyes: Du får si fra hvis ting ordner seg da! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg