Slippern Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Når jeg svinger til venstre når jeg kjører, høres bedre jo høyere fart bilen har, så får jeg en dekkstøy lyd fra høyre hjulet. når jeg svinger til høyre så er lyden borte. Noen tips? var også sånn på sommerdekkene, men ikke like mye. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Defekt hjullager heter det, ikke dekkstøy :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 indirekte kansje:P er jo et resultat av at hjullageret er gåent. Mye arbeid å bytte det? Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Er noen timer vis man blir plaget med den skruen som holder de to øverste stagene, kan sitte som F A E . .. Må ha trykkpresse eller god fantasi :) Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Har faktisk samme problem på bilen til guttungen. Lyden forsvant ved bytte til vinterdekk. Snodige greier :). Hjullager er byttet, bare så det er sagt. Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Jeg har hørt om flere andre som har hatt samme problemet på audi. da var det kommet for mye rust på felg og nav at de ikke satt helt inntil hverandre lenger. vi børsta med stålbørste og litt pussepapir og gjorde det ordentlig reint og da forsvant lyden :) Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 noen flere symptomer på at hjullageret er gåent? er ingen hyle / pipe lyder fra det iallefall... Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 noen flere symptomer på at hjullageret er gåent? er ingen hyle / pipe lyder fra det iallefall... Romle/durelyd som tiltar hvis det aktuelle hjulet belastes i f,eks yttersving. Jo mer slakk/skade det blir i lagret jo høyere blir lyden, og hvis en jekker opp det aktuelle hjulet kan du ved å dra/skyve klokken 3 og 9 på hjulet merke slark og muligens ulyd hvis du snurrer på hjulet når det er ubelastet. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg