driftking1 Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) hei :) er det noen som vet hvordan man får av vindus sveiva på en subaru justy? trenger svar fort jeg og en kompis har holdt på med en subaru justy di siste dagene, men de viser seg at vindus sveisa har hoppa ut av sporet .. hva slags "skru" er dette? hvordan kan jeg løsne den? som dere ser ; so skal dette "hjulet" inn på sporet .. tenke kansje jeg kunne skru ut denne "skruen" men jeg vet ikke hvordan .. for det er jo egentli ikke en vanlig skru .. noen som vet hvordan jeg kan få dette "hjulet" inn på sporet igjen? :D Endret Oktober 18, 2009 av henne kopierte inn bildene dine her, og slettet dobbeltpostingen (den andre tråden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hey. Uten at jeg vet 100% så kan jeg tippe at selve sveiven sitter med et metall-klips på baksiden. Hvis du klarer å bøye/presse trekket litt bak og ser bak sveiva vil du kanskje se klipset. Denne kan du trykke ut ved hjelp av et flatjern eller en tang. Klipset er av metall og er formet som en U. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Og hvis det ikke er det på denne, så er det nok en skrue i midten av sveiva, bak en propp eller lignende. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 fikk det til ;) nå kan tråden slettes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hvorfor i all verden skal tråden slettes av den grunn? For at verden skal gå litt fremover kan du skrive hvordan du gjorde det slik at nestenmann som lurer kan søke det frem. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 noen som ser ut i fra bildene? hva man skal gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Husker ikke helt hvordan det der så ut, for er samme system på hondaen som jeg har, men "skruen" du snakker om kan ikke løsnes da denne er klinket fast. Det hjulet mener jeg skal "låses" fast med en låsemekanisme. Dere har ikke mistet noe som hørte til? Tenker spes på det hullet på overføringa som du ser på bildet. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 er ikke sikker på om jeg har mista noe :( men jeg tror det faktisk ikke, tror det bare er hjulet som har hoppa ut av sporet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg