mazdaeiger Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hei! Kjøpte meg en bil ifjor som desverre var gjennomrusten på berandes karroseri, selv om bilen var eu godkjent 2 mnd før jeg kjøpte bilen. Forrige eier sier han ikke har papirene på eu kontrollen. Men har bilverkstedet lagret det? Evt er det en plass jeg kan få tak i papira på siste eu godkjenning? På forhand takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Dette blir vel lagra sentralt, så et hvilket som helst verksted som tar PKK kan finne det for deg. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaeiger Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Oi, da skal jeg jammen høre på det lokale verkstedet om dem kan skaffe det! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg