Kong-Erik J Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Nå har jeg vært i Hurgada. Jeg har vært i Kairo. Jeg har vært på cruse på Nilen. Denne gangen er det Sharm El Sheik som står for tur. Avreise om 3,5 timer. Det jeg egentlig skal frem til med enne tråden er at jeg helt sikkert kommer til å sjekke o store nett mens jeg er der nede så hvis folk har MÅ OPPLEVE i Sharm så sleng det ut her så skal jeg gjøre det og ta bilder av det;) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 husker jeg dykka mye i sharm, men du har jo vært i egypt før så du vet vel hvor utroolig fint det er å dykke der:) hvis ikke jeg tar helt feil, så ligger blue cove(?) i sharm. dette er en dykkeropplevelse:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Jeg trodde først det var et Bilforumet-medlem som endelig hadde gjort alvor av truslene om å flytte fra anti-bilist-sosialistdemokratiet til "landet som flyter over av melk, honning, pene billige damer, billigere biler, fri sprit og bredere fortau" :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Sukkers? Håper du blir solbrent... Har forresten ringt Al-Quida og bedt dem kidnappe deg... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 LOL, feil land.. :) Trodde også det var en som endelig hadde skjønt det; neste år blir det CA bitches.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg