asm492 Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Jeg er en gutt på 17 som gjerne vil jobbe med biler, problemet mitt er bare at jeg ikke får så alt for gode karakterer på skolen, har lyst å tjene greit med penger. Noen som har forslag til hva man kan drive med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Kontakt bilforhandlere i området der du bor og spør om de har behov for litt hjelp. Vask, budtjenester, Kommer man innenfor, møter opp når man skal og tar i et tak når det trengs så, og i det hele tatt viser at man er til å stole på stiger man fort i gradene. Praksis kan veie opp for manglende skolegang. Men ta gjerne først kontakt med rådgiver på skolen, eller opplæringsnemda for bilfag. Folk som er intressert i å jobbe er det alltid bruk for Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waqqi_88 Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Hei.. mange som har lyst til det.. Hva av bil erfaring har du? kan du noe fra før av? gått noen kurs eller har du bare lys til å jobbe med bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Hvid du vil jobbe med billakkering kan du stikke innom Rømcke Billakkering (http://www.autoin.no) og spørre om de trenger folk der.Flere som jobber der som ikke har fagbrev,men som har lært seg faget. Lønn kommer etter innsats,så det kan fort bli penger av det hvis man virkelig står på og viser hva man er god for;) Men som han over skrev,ta kontakt med læreren din og prat med personen om det...Det kan være til god hjelp hvis du vil begynne en plass.Da kan læreren hjelpe deg og legge inn noen gode ord. Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg