Morten184 Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Har en Rekord C 1700 70mod med 2.0s motor. Noen som har prøvd å få godkjent dette før ? Er originalt 1700 understell. Bilen må på teknisk, står ført inn på lappen at motor skal sjekkes også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel4fun Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 heisann, har hørt av flere att du kan gå opp ca 300kubikk, altså feks fra 1700 til 2000 uten å skifte bremser og godkjenne med større motor, så sant ikke du øker med altfor mye hester. faren min har en rekord c 1900 som står 2200 motor i, og han hadde snakket med en fra biltilsynet og han sa det ikke var nødvendig å bytte bremser, att det skulle gå rett igjennom, så er bare å prøve:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten184 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Det jeg kunne trengt er papirer på hvor mye en rekord c 1700 er godkjent til, også kunne jeg trengt papirer på hvor mye 2.0s motoren tåler. Noen som har dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg